Pavla Janoušková

psaní příběhů, programování a robotika

Nominaci jsem získala v roce 2020

Moje úspěchy:

Cena Ivony Březinové 2020
Rozpočti si to! 2020 - 1. místo
Soutěž SIGu Literární tvorba (2020) - 1. místo
Robotický den 2019 - 1. místo v semifinále
RoboTrip 2019 - 1. a 3. místo
Píšu povídky, píšu básně… (2019) – 1. místo

2022 - 1. místo v základním kole soutěže Rozpočti si to! s postupem do finále

2021 - Rozpočti si to! minisoutěž - 1. místo

2021 - Cena Ivony Březinové

2021 - Rosteme s knihou - 5. místo

Co právě dělám?

18.05.2022
Právě jsem se dozvěděla skvělou věc - tým Pandy a Kočky, jehož jsem kapitánkou, získal první místo v základním kole soutěže ve finanční gramotnosti s názvem Rozpočti si to! a postupuje do finále.

28.03.2022
Se zpožděním přidávám zprávy z literárních soutěží. V loňském roce jsem už podruhé získala umístění v první desítce v soutěži Cena Ivony Březinové - začíná to pomalu vypadat, že by se z toho mohla stát tradice :-) Pokud máte zájem, můžete si přečíst mou soutěžní povídku: https://www.wattpad.com/story/288531330-magie-bermudsk%C3%A9ho-ko%C4%8Di%C4%8D%C3%ADho-troj%C3%BAheln%C3%ADku

Hodně si také vážím pátého místa v soutěži Rosteme s knihou. Pokud byste si chtěli přečíst krátký fejeton, který jsem do této soutěže poslala, najdete ho tady: https://www.wattpad.com/1056543091-katastrof%C3%A1ln%C3%AD-ne-o-logizmy-jednod%C3%ADlovka

21.12.2021
V letošním roce se nekonala soutěž ve finanční gramotnosti Rozpočti si to! pro 1. stupeň základních škol. Využila jsem proto alespoň příležitosti zúčastnit se minisoutěže jako vedoucí týmu Pandy a kočky. Naše video zvítězilo v kategorii 1. stupeň základních škol.

21.12.2021
Letos jsem se neúčastnila žádné soutěže v programování, ale o to častěji jsem lektorovala kurzy. Za svůj největší úspěch považuji lektorování kurzu "Čáry s tečkami", ve kterém jsem učila programovat učitele.
Vedla jsem samozřejmě i kurzy pro děti - mimo jiné jsem letos učila programovat v Alici 3 (což je předstupeň Javy). Video ukazuje, jak složité programy byly děti schopné po absolvování tohoto kurzu vyrábět.
Z dalších programovacích akcí, které jsem lektorovala, bych ráda zmínila ještě Přírodo:Scratch, což byla kombinace výuky programování a hackathonu. Děti se při ní učily programovat a zároveň vytvářely naučný program Přírodo:Scratch, který ukazuje skoro šedesát organismů žijících v našich lesích. Program byl zveřejněný před necelým týdnem a už si ho prohlédlo přes 300 lidí. Pokud byste měli zájem se na něj podívat, odkaz je tady: https://scratch.mit.edu/projects/564116226/

21.12.2021
Spolu se svou maminkou vytvářím interaktivní mapu míst v ČR, o kterých by se měly něco dozvědět děti ve vlastivědě. Mapa zaznamenala přes pět tisíc přístupů. Takže lidé (nejspíš učitelé nebo děti ve školách) tuto mapu považují za užitečnou a používají ji. Podívat se na ni můžete tady: https://www.mapotic.com/vlastiveda-zemepis

18.01.2021
Chtěla bych se podělit o velký úspěch programovací akce Holčičí robohraní, na které jsem pracovala jako lektorka. Tato akce byla na podzim vybraná jako jedna za dvou nejzajímavějších v České republice v rámci programu Meet and Code. Teď jsem se dozvěděla o ještě větším, a to mezinárodním (!!!), úspěchu Holčičího robohraní. Akce Holčičí robohraní se totiž zapojila do soutěže o nejlepší online programovací akci v rámci programu Meet and Code. Této soutěže se zúčastnilo celkem 897 projektů z celé Evropy.
Z těchto projektů bylo vybráno patnáct finalistů a Holčičí robohraní se dostalo mezi ně! V historii Meet and Code to je poprvé, kdy se akce z České republiky probojovala mezi finalisty.
Držte Holčičímu robohraní palce!

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

S podporou

Děkujeme všem,
kteří podporují
nadání a úspěchy
dětí České republiky!